fredag, april 27, 2012

Dags att gå ner i vikt tjockis?

Studerar annonserna som kommer upp till höger på facebook. Av fem annonser handlar en om fettförbränning, en om underkläder i XXL, en om yoga på Bali, en utlovar att man aldrig mer behöver ha "fula tänder" och den sista erbjuder klänningar.

Jag undrar hur de kommit fram till att just jag ska ha dessa annonser. Få se, hon är 26 år, börjar säkert bli lite småfet, tänderna börjar bli risiga, hon vill hitta sitt inre jag (genom att göra kobran och stående hund i solen) och så kan vi pracka på henne en klänning också. Heja målgruppsbeskrivning!

4 kommentarer:

  1. Jag har:

    Jobba på ABB


    Köp Desavi NOBO! 949 kr.
    Desavi klockorna gör succé världen över.


    Jag Tjänar 5550Kr /Dag
    shoppanel.net
    Läs om hur du gör det - Du Kan Göra Det Också!


    Com Hem AB


    SEAT Sverige


    Nytt spel på Facebook
    Candy Crush – Det nya juvelspelet! Klicka och spela. Varning: Beroendeframkallande!


    OLW Taste Of America

    Analys tack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är en civilingenjör som tycker om chips och har lite likvida medel att köpa bilar och klockor för.

      Radera
  2. Ibland är dock annonserna ganska rakt på sak.
    Exempel:
    Jag likear "Bagpipes"
    Annons: Säckpipestämmare till specialpris.

    SvaraRadera