söndag, maj 06, 2012

Världens bästa läppbalsam!


Idag var jag och hämtade paketet med mitt älskade läppbalsam från Nuxe. Det är världens bästa. Det är helt sant. De senaste dagarna (sen min förra lilla burk tog slut) så har jag varit torr och trist men nu är jag hel igen!

Det är inte meningen att min blogg ska göra reklam för skräp men man kan ju hjälpa varandra, en konsument till en annan. Och Nuxe Lip Balm är min bästa pryl. Och nu när man varit utan det i ett par dagar så är man ännu mer säker. Det må vara lite dyrare än vanliga cerat men det är värt sin vikt i guld. det räcker väldigt länge (fyra månader räckte min förra burk). Om du är intresserad kan du titta här på Bybloom som säljer det. Tidigare fanns det på Kicks men vad jag vet har de plockat bort det från sortimentet (hur tänkte de där?).

Senaste fyra dagarna har jag fått vara otrogen med lite andra läppprylar medan jag väntade på leveransen och det är ju helt sanslöst vad dåligt allt annat funkar. Man blir ju till och med torr i halsen av en del grejer och tio minuter efter att man smörjt på det så är man tillbaka på ruta ett.

Gör er själva och era läpppar en tjänst. Detta läppbalsam får fem clarabollar av fem möjliga!

Följ min blogg med Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar