lördag, juli 07, 2012

Tjockisprofetian

Jag drömde om dig i natt, skrev jag till L på facebook. Vi skulle typ klämma oss igenom ett staket och du kom igenom men inte jag. Jag var tjockare än dig! Nu kanske ni tycker att jag är en väldigt elak vän men eftersom min L är gravid i åttonde månaden, vilket hon även var i drömmen, så tog hon inte illa upp.

Två dagar senare skickar en annan kompis ett meddelande till mig på facebook: Jag drömde om dig i natt. Du var jättetjock!

Hmm... jag börjar se ett mönster. För er som läste mitt inlägg om hur jag ibland misshandlar mig själv med godis så kan jag säga att det inte har blivit några direkta förbättringar på den fronten. Det här kanske är en varningssignal. Snart kommer jag börja klicka in på Gå-ner-20-kilo-på-4-veckor-annonserna på facebook och börja tillbe Fredrik Paulún. Något måste nog göras. Jag återkommer!

2 kommentarer:

  1. Samma här gått upp en hel del på semestern. Men nu ligger jag i magsjuka eller matförgiftning. Så man kan ju hoppas att det tar nått kilo ;(

    SvaraRadera
  2. Fniss fniss vet hur de drömmarna känns;)

    Kram på dig

    SvaraRadera